طراحی سیستم بازاریابی و همکاری در فروش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طراحی سیستم بازاریابی و همکاری در فروش

قیمت: 2000000 تومان

امروزه با توسعه اينترنت در کشورمان، خريد و فروش اينترنتي رواج زيادي يافته است. هم اکنون فروشندگان و بازارياب هاي بسياري در فضاي مجازي مشغول کسب درآمد هستند و روز به روز بر تعدادشان افزوده مي شود. پس الان فرصت بسيار خوبي براي راه اندازي يک کسب و کار اينترنتي است. در سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش ، بازارياب ها به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات مي پردازند. روش کلي کسب درآمد در سايتي که براي شما راه اندازي مي شود به اين صورت است که شما تعدادي فروشنده و بازارياب به سايتتان جذب مي کنيد.

فروشندگان محصولاتشان را در سايت شما ثبت مي کنند و براي هرمحصول، پورسانت مشخصي در نظر مي گيرند. بازارياب ها نيز به بازاريابي و تبليغ محصولات مي پردازند. زماني که سفارشي از طريق بازارياب ثبت شد، توسط فروشنده بررسي مي شود و پس از تاييد شدن سفارش، درصدي از پورسانت محصول که فروشنده تعيين کرده است به بازارياب، و درصدي نيز به شما تعلق مي گيرد. درصد پورسانت مدير از کل پورسانت، توسط خود شما در پنل مديريت سايت تعيين مي شود. مثلا مي توانيد تعيين کنيد که از کل پورسانت محصول، 90 درصد به بازارياب و 10 درصد به شما برسد.
فروشنگان و بازارياب ها داراي پنلهاي مجزا و با امکانات استثنايي هستند که حرفه اي بودن در عين سادگي و کاربرپسند بودن آن را ميتوان مهم ترين ويژگي پنل فروشندگان و بازارياب ها دانست. کليه تراکنش هاي مالي و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتيک انجام مي شود. شما فقط مدير سيستم هستيد و تنها کاري که بايد انجام دهيد مديريت فروشندگان و بازارياب ها مي باشد. هر رويداد و تراکنشي که در سايت صورت بگيريد توسط ايميل به اطلاع مدير سايت مي رسد که همين امر مديريت سايت را بسيار آسان کرده است.

برخی از ویژگیها
1) سیستم پارک دامین  2) بخش مسابقات بازاریاب  3) سیستم بازاریابی و همکاری در فروش قانونی  4) جذب فروشنده به تعداد دلخواه  5) جذب بازاریاب به تعداد دلخواه


خرید طراحی سیستم بازاریابی و همکاری در فروش

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

ebi110





:: موضوعات مرتبط: تبلیغات , ,
:: بازدید از این مطلب : 889
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف مالکی نژاد
ت : شنبه 23 فروردين 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی